מתי נדרשת הובלת מנוף?

ישנן הרבה מאוד חברות הובלה, קטנות יותר או גדולות יותר, וותיקות ופחות וותיקות, מקצועיות יותר ופחות, אבל לא כולן מציעות לכם הובלות מנוף, פשוט מכיוון שאין להן לא את האמצעים המתאימים ולא את אנשי המקצוע אשר יכולים לבצע את המלאכה. כאשר מדובר על העברת ציוד ממקום שאיננו שגרתי, מקום שלא קל להעביר ממנו ואליו ציוד או תכולה, אזי ישנו צורך לבחור חברת הובלות לה יש מנופים.

מתי צריך מנוף?

הובלות מנוף הינן הובלות מורכבות יותר, ועל מנת לבצע את המלאכה נידרש ניסיון לא מועט בתחום. הובלות מנוף או מעלית משא נדרשות כאשר מדובר על מקומות שאינם נגישים או בניינים שאין בהם מעלית, כגון חדר מדרגות או כאשר מדובר על פריטים מיוחדים וכבדים. הובלות מנוף יש ביכולתן להעביר את הציוד הבעייתי ביותר והוא יגיע ליעדו בשלום, ללא שריטות וללא שום פגע. לעיתים, במקרים מסוימים, הובלות מנוף עדיפות על העברת תכולה באמצעות המעלית, אז החפצים עלולים להיפגע. אם למשל יש לכם ריהוט עתיק ויקר ערך, או פסנתר כנף עליו אתם רוצים לשמור מכל משמר, אזי יש להעביר את החפצים באמצעות מנוף.

מהם היתרונות?

הובלות מנוף יש להן יתרונות מרובים, במיוחד כאשר אין יכולת להעביר את התכולה באמצעות דרכים אחרות מקובלות. מדובר על מנוף המתנשא עד לגובה של 37 מטר, והוא יכול להעמיס עד 400 ק”ג. באמצעות הובלות מנוף תוכלו גם לשמור על הפרטיות שלכם, במידה שאתם לא מעוניינים שכל עין תהיה חשופה לתכולה ולציוד שלכם, כל החפצים יועברו ישירות מהמנוף לדירה. כמו כן, באמצעות המנוף לא תפריעו לשכנים שלכם. כולנו מכירים את התופעה: כאשר שכן חדש עובר להתגורר בבניין, חברת הובלות תופסת ללא הרף את המעלית, מה שמערים קשיים על השכנים. כאן כבר אין יותר שום צורך במעלית, כל ההובלה והשינוע מתבצעים באמצעות מנוף. המחיר אותו תיגבה מכם החברה, איננו כשור לתכולת הדירה אלא למספר שעות העבודה. ההובלה היא בטוחה במיוחד, אבל, חייב לשרור מזג אוויר מתאים.

מחפשים הובלות עם מנוף? רוצים את חברת ההובלות הטובה והאמינה ביותר? צרו עוד היום קשר עם פורוורד, ואנו נחזור אליכם בהקדם!