הובלות רהיטים

פורוורד הובלות מציעה לכם ליהנות משירותיה של חברה מצוינת עם מוניטין של איכות ושירות מכל הלב בביצוע כל משימה. פורוורד הובלות מציעה ללקוחותיה שירותים רבים ובין היתר גם הובלה והרכבת ריהוט, מה שמבטיח את שלמות הרכוש ואחריות מלאה לבטיחות.

הובלות רהיטים – הובלה והרכבת ריהוט תחת אותה קורת גג

רבים מאיתנו תמיד מבצעים הובלה של ציוד על ידי חברה מקצועית שמביאה לנו את הארגזים עם התכולה עד הבית אבל אחר כך אנחנו נשארים עם הרבה ציוד להרכיב ולפרק לבד. חברת הובלות – פורוורד הובלות, מציעה לכם את ההצעה המפתה ביותר תחת קורת גג אחת, והיא הובלה והרכבת ריהוט. ריהוט הוא למעשה החלק המסובך ביותר להעברה, אבל אין לכם מעתה צורך לקחת את הנטל הזה עליכם. פורוורד הובלות יעבירו עבורכם בבטחה רבה את הריהוט ממקום למקום, אך לא ישאירו אתכם עם חלקי ספה מפוזרים בבית או שולחן בלי רגליים. פורוורד הובלות יבצעו עבורכם הובלה והרכבת ריהוט באופן מקצועי וילוו זאת ברמת שירות גבוהה ביותר לצד מחיר מנצח. ביצוע משימות, קטנות כגדולות, על ידי פורוורד הובלות, זוכות תמיד לתשומת הלב המקצועית ואכפתיות אמיתית כלפי כל לקוח.

כמה עולה שירותי הובלות רהיטים?

מחיר הובלת רהיטים משתנה מחברת הובלות אחת לאחרת ונקבע בדר”כ בהתאם למספר גורמים, ביניהם:

  • היקף התכולה: ככל שהיקף התכולה גדול יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר.
  • סוג הרהיטים: הובלה של רהיטים גדולים ומסיביים, כגון הובלת מקררים, ארונות ופסנתרים, יקרים יותר להוביל מאשר רהיטים קטנים יותר, כגון ספות, שולחנות וכיסאות.
  • מרחק ההובלה: הובלה בינעירונית יקרה יותר מהובלה עירונית.
  • זמינות המוביל: אם אתם צריכים הובלה דחופה המחיר עלול להיות גבוה יותר.
  • שירותים נוספים: אם אתם צריכים שירותים נוספים, כגון פירוק והרכבה של הרהיטים או שימוש במנוף וכו’.

הובלות רהיטים  – מיומנויות רבות בפורוורד הובלות

היכולת של פורוורד הובלות להעניק ללקוחות רבים שני שירותים חשובים מאוד תחת אותה קורת גג, אינה גורעת מהמקצועיות שלה בכל תחום. בפורוורד הובלות ישנו צוות מיומן המסוגל להעניק את המסגרת הראויה הן להובלת ריהוט מקצועית והן להרכבת ריהוט. הצוות של פורוורד הובלות מכיר את התחום של הובלה והרכבה היטב ולכן החליט לאחד את שני התחומים ולתרום בכך לשביעות הרצון של הלקוחות הרבים שמתקשים בנושא זה. הובלה והרכבת ריהוט על ידי פורוורד הובלות מתבצעת תחת מעטה של שקיפות כלפי כל לקוח, הגינות במחיר ובשירות, המון מוטיבציה להצליח בכל משימה ושימוש בציוד המתקדם ביותר לשם כך. היתרונות שבפורוורד הובלות גוברים על כל המתחרים ומאגדים עבורכם עולם שלם תחת כתובת אחת.

אין ספק כי הצורך שלכם בביצוע הובלת רהיטים, הובלה והרכבת ריהוט באופן בטיחותי וללא דופי הוא מעל לכל, ולכן פורוורד הובלות זהו המענה הטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים? הובלות רהיטים רק אצל פורוורד הובלות.