הובלה עם מנוף

פורוורד הובלות, הפועלת מאז שנת 2004 בתחום ההובלות, מספקת מגוון רחב של שירותי הובלות בתים, משרדים, מחסנים, תעשיה ועוד. כחלק מהתמחות החברה הינה ביצוע הובלות עם מנוף, הן לצורך חיסכון בזמן והן במקומות בהם יש גישה בעייתית אל הנכס עצמו.

הובלה עם מנוף

מתי נצטרך שירותי הובלות עם מנוף?

במקרים רבים, המנוף בא ככוח עזר לתהליך ההובלה, בין אם מדובר בהובלה של פריטים ייחודיים וגדולים במיוחד, ובין אם מדובר בהובלה כאשר ישנה גישה מסובכת אל מקום ההובלה עצמו, כמו מסדרון צר מידיי או כאשר אין מעלת. הובלה עם מנוף הפכה בשנים האחרונות להיות אחת מן שיטות ההובלה החסכוניות ביותר, מאחר והמנוף מאפשר גם חסכון יקר בזמן, וגם חסכון בכוח אדם להובלה של הפריטים. כאשר אתם מתכננים מעבר אל מקום חדש, או כאשר אתם צריכים להעביר או להכניס אל הנכס פריט גדול ויוצא דופן, הרי שהובלות עם מנוף, הינן הפתרון היעיל והחסכוני ביותר.

מה היתרונות של הובלה עם מנוף?

אין ספק, כי שימוש במנוף במהלך ההובלה עצמה, מספק לנו מגוון רחב של יתרונות, אשר הופכים אותו לכדאי במיוחד.

  • תהליך הובלה קצר יותר ומהיר יותר.
  • הובלה החוסכת בכוח אדם.
  • הובלה בטיחותית יותר.
  • ההובלה מאפשרת פתרונות לנכסים בעייתיים בהם אין מעלית או שהפתחים צרים מידיי.

הובלת דירה עם מנוף

בטרם אתם מזמינים שירותי הובלה עם מנוף, חשוב מאוד לתכנן את תהליך ההובלה מבעוד מועד ולבדוק את הפרמטרים הטכניים של הנכס בטרם יום ההובלה. באופן זה, ניתן יהיה לתכנן האם יש צורך במתן שירותי הובלה עם מנוף, היכן למקם את המנוף, היכן יש פתח מספיק גדול לכניסה או הוצאת החפצים והתכולה, וכמובן, את גובה המנוף. תכנון מוקדם, יאפשר ליום המעבר להיות קל, מהיר ופרודוקטיבי במיוחד.

מה המחיר של הובלה עם מנוף?

מחיר הובלה עם מנוף נקבע בהתאם לגורמים רבים, כולל גודל המטען, גובה הקומה, מרחק ההובלה וסוג המנוף. חברות הובלות רבות מציעות שירותים נוספים, כגון פירוק והרכבת רהיטים, העברה של מכשירי חשמל ועוד. שירותים אלו עלולים להעלות את עלות ההובלה.

על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת, מומלץ לפנות לחברת הובלות מקצועית המציעה שירותי הובלה עם מנוף כמו פורוורד הובלות.

שירותי הובלות מתקדמים עם פורוורד הובלות

פורוורד הובלות, המספקת שירותי הובלה במרכז הארץ, מזמינה אתכם ליהנות משירותי הובלות עם מנוף, בשימוש של הכלים והציוד המתקדמים ביותר, ומתן אחראיות מלאה לתהליך ההובלה. חברת הובלות פורוורד מזמינה אתכם ליהנות מן שירותי ההובלה המתקדמים ביותר.