הובלות ברחובות

הובלת דירה ברחובות

הובלת דירות ברחובות מעוררת אצל רבים מאיתנו חששות רבים מהלא נודע ודאגה האם רכושינו יגיע ליעדו בשלמות וביעילות. תפקידנו ב”פורוורד הובלות” – חברת הובלות להשקיט את הדאגות שלכם ולבקש מכם לאפשר לנו לבצע את כל העבודה עבורכם. בעזרת השירות המקצועי והיעיל שלנו תוכלו להניח בצד את כל החששות שלכם ולאפשר לנו לתפוס פיקוד במלאכה הקשה הכרוכה בהעברת דירה. אנו ב”פורוורד הובלות” דוגלים במתן פתרונות הולמים העונים לכל דרישות הלקוח.

הובלות ברחובות

עבודה איכותית עם המלצות

לעיתים קשה להוביל פריטים מדירות הממוקמות בקומות גבוהות. במקרים אלו, פתרון ציוד ההנפה שלנו נכנס לתמונה. בנוסף, המנוף נועד לסייע לכם להעביר תכולה כבדה, כגון פסנתר וכד’ כדי להבטיח את שלמותו במהלך השינוע והובלת דירות ברחובות. בימינו, הזמן הוא המצרך הכי יקר, ובעזרת פורוורד הובלות ניתן אפילו לבצע את כל תהליך ההעברה, החל מהאריזה וההרכבה, ועד להובלה ולפירוק בביתכם החדש עוד באותו היום. אנו מאמינים כי מצאנו את האיזון המושלם בין טיפול בכפפות משי לשירות זריז, יעיל ומשביע רצון. אתם מוזמנים להיכנס לאתר הבית שלנו ולקרוא את המלצות לקוחותינו הרבים. יאיר, לקוח לשעבר, מעיד כי השירות שקיבל היה אדיב, מתוזמן היטב, ופירוק והרכבת הריהוט תאם הרבה מעבר לציפיות שלו. צחי מנתניה מעיד כי המחיר ששילם היה סביר, ושיבח רבות את העבודה המקצועית לה זכה. איציק מלוד התרשם לטובה משיטות האריזה ומנכונות הצוות בפריקה וההרכבה כפי שדרש. נעמי אף מחזקת את ההמלצות האחרות.

היא מתארת כיצד התרשמה לטובה מהאריזה המקצועית והאיכותית והשירות האמין לו היא זכתה. אופיר מתל-אביב מעיד על העברה שביצע מגבעתיים. הוא מוסיף כי השירות היה אמין ובזמן.

פורוורד הובלות שמים דגש על הכול

בכל הובלות דירה, קטנה כגדולה, “פורוורד הובלות” מעניקה את מלוא תשומת הלב עד לפרט הקטן ביותר. אנו עושים כל שביכולתנו לתת הצעת מחיר ולברר את דרכי הגישה למקום הובלת דירות ברחובות. אנו אחראים לכל נזק שעשוי חלילה להיגרם בעת השינוע וההעברה. אם ברשותכם ריהוט מיותר אנו מציעים שירות אחסון באחד ממחסננו הרבים.