עבודות נגרות במרכז

במעבר הדירה, רובנו חוששים שאריזת ופריקת הריהוט שלנו לא תצלח, ובמקרים מסוימים אף תסב נזקים לרכושנו היקר. מרכיבי השירות העיקריים של פורוורד הובלות- עבודות נגרות במרכז, הכוללים אריזה ופריקה בידי בעלי מקצוע מנוסים ואדיבים, לצד אחריות מקיפה, מהווים את המתכון הבטוח ביותר להעברה “בראש שקט”. חברות כגון נילסן, וקסמן, חברת החשמל וחברת הגז, ומוסדות ממשלתיים ואוניברסיטאות ועוד, נמנים עם לקוחותינו המרוצים ואף יכולים להעיד לטיב האריזה והפריקה ש”פורוורד הובלות”-חברת הובלות מציעה. כל הפריטים השבריריים נארזים בניילון בועות בשקידה רבה בשימת הדגש לאזורים רגישים במיוחד. האריזה הנכונה עבורכם היא מנכסיה המוערכים ביותר של החברה ומשמשת כקו מנחה לשירות יוצא מהכלל.

השירות הייחודי שלנו מציע לכם אריזה ופירוק, כולל הרכבת הפריטים שלכם עוד באותו היום. תוכלו לקרוא את עדותו של יניב בקישור “מכתב ההמלצה” באתר שלנו. כמו כן, איציק מלוד מסר את רשמיו החיוביים לעבודת האריזה והפריקה המקצועית שלנו. אנו מתחייבים להעניק לכם אחריות מקיפה לא רק לפריטי הרהוט שלכם, אלא גם לשירות האריזה והפריקה.

טרם ההובלה, נתאם עמכם פגישה ובה נערוך רשימה מסודרת של הפריטים להעברה, בציון מלא של אמצעי האחסון והאריזה. בעת המעבר, נספק לכם קרטונים בעוביים ובגדלים שונים, ואת הניירות המתאימים לכל מטרה. הנגרים המקצועיים שלנו יירתמו למשימת הפירוק וההרכבה לצד אחריות מקיפה ונוהל מסודר. במידה ובעסק מערכות מחשוב, באפשרותנו לספק שירותי חיבור וניתוק מחשבים והשבת רשתות מחשוב לעבודתם התקינה.