שירותי אריזה

כחברת ההובלות מהשורה הראשונה, אנו ב”פורוורד הובלות” נדאג לכל צרכי ההובלה שלכם. בין אם מדובר בהובלה מאסיבית המתבצעת בעזרת ציוד כבד, ועד להובלה קטנה לטיפול בפרטיכם הקטנים והשבירים ביותר, אנו נעטוף את רכושכם היקר לכם בכלי האריזה המתאימים והאיכותיים ביותר, ואף נעטוף אתכם בשירות אדיב ומקצועי.

12 מעובדינו המסורים עומדים לרשותכם לכל בקשה שרק תעלה, ונכונים להושיט את ידם הרחבה בפתרון כל בעיה שתיווצר. אנו נדאג לטפל בפרטיכם הקטנים בכפפות של משי, בשירות אדיב ומקצועי שאין לו אח ורע. כחברה הפועלת בתחום כמעט עשור, פורוורד הובלות רכשה אלפי לקוחות מרוצים, המעידים על השירות הבלתי מתפשר שלנו. בנוסף, פורוורד הובלות-חברת הובלות, מגבה את שירותיה בכתב אחריות, ותפצה ברוחב לב עבור כל נזק שעלול חלילה להיגרם לרכושכם היקר.

במעבר הדירה, רובנו חוששים שאריזת ופריקת הריהוט שלנו לא תצלח, ובמקרים מסוימים אף תסב נזקים לרכושנו היקר. מרכיבי השירות העיקריים של פורוורד הובלות, הכוללים שירותי אריזה ופריקה בידי בעלי מקצוע מנוסים ואדיבים, לצד אחריות מקיפה, מהווים את המתכון הבטוח ביותר להעברה בראש שקט. חברות כגון נילסן, וקסמן, חברת החשמל וחברת הגז, ומוסדות ממשלתיים ואוניברסיטאות ועוד, נמנים עם לקוחותינו המרוצים ואף יכולים להעיד לטיב שירותי אריזה והפריקה ש”פורוורד הובלות” מציעה. כל הפריטים השבריריים נארזים בניילון בועות בשקידה רבה בשימת הדגש לאזורים רגישים במיוחד. האריזה הנכונה עבורכם היא מנכסיה המוערכים ביותר של החברה ומשמשת כקו מנחה לשירות יוצא מהכלל.

השירות הייחודי שלנו מציע לכם שירותי אריזה ופירוק, כולל הרכבת הפריטים שלכם עוד באותו היום. אנו מתחייבים להעניק לכם אחריות מקיפה לא רק לפריטי הרהוט שלכם, אלא גם לשירותי אריזה והפריקה.

טרם ההובלה, נתאם עמכם פגישה ובה נערוך רשימה מסודרת של הפריטים להעברה, בציון מלא של אמצעי האחסון והאריזה. בעת המעבר, נספק לכם קרטונים בעוביים ובגדלים שונים, ואת הניירות המתאימים לכל מטרה. הנגרים המקצועיים שלנו יירתמו למשימת הפירוק וההרכבה לצד אחריות מקיפה ונוהל מסודר. במידה ובעסק מערכות מחשוב, באפשרותנו לספק שירותי חיבור וניתוק מחשבים והשבת רשתות מחשוב לעבודתם התקינה.

סדר וארגון ללא פשרות

אנו מבינים היטב שההובלה הקטנה דורשת תשומת לב מיוחדת ואבחנה מדוקדקת לאופיו השביר והיקר-ערך של הפריט שלכם. בעזרת נציגנו, אנו נערוך רשימה יסודית ומופקדת של כל הפריטים שברצונכם להעביר, וחומרי האריזה האיכותיים שלנו יבטיחו לכם ראש שקט ושלווה נפשית שלה אתם ראויים כלקוחותינו הנאמנים. “פורוורד הובלות” מבטיחה לכם כי עובדיה הנם עובדים מקומיים ואינם עובדים זרים, ובכך נסיר מכם את החשש שרכושכם יאבד או חלילה ייגנב.

היתרונות שלנו

פורוורד הובלות רואה בעמידה בלוחות הזמנים כתנאי מחייב מול לקוחותיה, גם בהובלה קטנה. בין אם אתם צעירים או סטודנטים המעוניינים בהובלה קטנה לצורך מעבר דירה, ובין אם אתם לקוחות עסקיים גדולים אנו נדאג להעניק לכם שירות שוויוני וחם. אל תתפשרו בחברה קטנה המעסיקה רק עובד אחד או שניים אף בהובלה קטנה. הכיסוי הביטוחי המקיף שלנו מעניק לכם שקט נפשי גם אם מדובר בפריט בודד. מוסדות ציבוריים, אוניברסיטאות וחברות תשתית הנמנים עם לקוחותינו הרבים נעזרו בשירותנו גם לצורך הובלה קטנה, ואין אנו מקלים ראש גם אם הלקוח מעוניין בהעברת פריט בודד.

במידת הצורך נציע לכם שירות הנפה שבו תוכלו להיעזר במקרה של העברת פריט בודד אך מאסיבי – כגון פסנתר או ארון יוקרתי שאינו נכנס למעלית או ושלא תרצו שיקבל חבטות. פורוורד הובלות – נסו אותנו גם בהובלה הקטנה.