העברת דירה – שאלות ותשובות

למרות שהתופעה מתגברת בקיץ, הרי שיש משפחות אשר מעתיקות את מקום מגוריהן ועוברות דירה במשך כל השנה כולה. לפני שפונים אל חברה וחותמים איתה על חוזה של העברת דירה, כדאי לתת את הדעת למספר נקודות חשובות.

בשביל מה לחתום על חוזה?

למרות שמדובר למעשה בעבודה שמתבצעת יום אחד בלבד, כדאי שההסכמות נקבעו בין הצדדים יירשמו באופן מסודר וייחתמו, כך לא יהיה מקום לטענות (שיכולות להיות הדדיות) תוך כדי ביצוע העברת הדירה, כמו למשל מחיר, או כמות הפריטים.

קיבלתי באינטרנט מחיר זול במיוחד, כדאי להתקשר לאותה חברה?

אנחנו ממליצים חד משמעית להתקשר רק לחברה אשר איש מקצוע מטעמה ראה במו עיניו את תכולת הדירה, ונתן בעקבות זאת הצעת מחיר עבור העברת הדירה. מי שלא ראה את הדירה, פעמים רבות מבקש סכומי כסף נוספים תוך ההעברה תוך טענה שלא ידע שהעבודה קשה יותר ממה שהוא הבין.

מה לדרוש באריזת הדירה?

חברת הובלות מקצועית ואמינה בעלת ניסיון בתחום של העברת דירה אורזת ועוטפת היטב את כל תכולת הדירה, כולל הריהוט, הספות, תנור האפייה, מכונת הכביסה, שולחן הכתיבה ועוד, בעיקר הפינות שלהם, כך שהם לא יקבלו מכה בזמן ההעברה לא בפינוי מהדירה הישנה, לא בזמן הנסיעה ולא בפירוק בדירה החדשה. כמו כן חשוב שהריפוד והבדים לא יתלכלכו. יש היום מגוון חומרי אריזה המתאימים לכל פריט.

איך ניתן לזרז את העברת הדירה?

אחת הדרכים לקצר תהליכי אריזה ומכאן גם את זמן העברת הדירה הוא שימוש בארגזים מיוחדים המיועדים לתלייה, כך שנחסך זמן רב בקיפול, והחזרה של הבגדים לקולבים, מה שמקל על חזרה לשיגרה לאחר ההעברה.

מה עושים עם רהיטים הזקוקים לפירוק?

אנשי מקצוע בתחום של העברת דירה מנוסים בפירוק יעיל של ארונות מזנונים ושאר ריהוט גדול, והרכבתם במהירות במקום החדש, כך שאפשר לחזור להתחיל לסדר את הדירה החדשה ללא בזבוז זמן מיותר.
פנייה אל חברה מקצועית, מנוסה ואמינה, לשם העברת דירה מעניקה שקט נפשי, ומבטיחה את העברת תכולת הדירה בביטחון, במהירות, ביעילות ובמחיר נוח.